Blogi wiarygodnym źródłem informacji

5 wspaniałych narzędzi graficznych na bloga i do social media
5 września 2014
Po szkoleniu „YouTube i reklama wideo”
11 października 2014
Show all

Content marketing to stosunkowo młoda gałąź marketingu. Zwłaszcza w Polsce. Nie sądziłam, że ktoś już zrobił na ten temat badania. A jednak. PBI kilka dni temu opublikowała krótki raport.

Z raportu wynikają interesujące wnioski dla osób, które projektują kontent na bloga czy  social media. Okazuje się, że największą popularnością cieszą się treści reklamowe, które:

  • zawierają w sobie humor i dowcip
  • dotyczą rzeczywistego wydarzenia
  • dotyczą okoliczności i rzeczy, które są znane internaucie

Dobry efekt daje również personalizacja treści wg lokalizacji czy kontaktów. Prawie 22 % internautów przyznało, że podoba im się jak w materiałach pojawia się ich miasto  lub znajomy.  Nie lubią za to statystyk i formalnego stylu.

I na koniec najważniejsza wiadomość. Internauci uznali blogi za jedno z najwiarygodniejszych źródeł informacji o danej firmie. Zaraz po portalach tematycznych (67%) oraz serwisach opinii (58%).

Chcecie dowiedzieć się więcej? Całość raportu poniżej. 🙂

 

Katarzyna Biernacka
Katarzyna Biernacka
Certyfikowany trener Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Informatycznych (ECCC) z zakresu modułów: „PI M7 e-Marketing” oraz „PI M9 Grafika dla fotografów”. Właścicielka firmy iMedia Solutions, specjalizującej się w inbound marketingu (prowadzenie blogów firmowych, content marketing) i organizacji szkoleń z zakresu marketingu w internecie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.