Profesjonalna strona fotografa (infografika)

Błędy w prowadzeniu bloga firmowego cz.2
25 maja 2014
Not provided to nie koniec świata
24 czerwca 2014
Show all

Czy wiecie, że najważniejszymi elementami,  na jakie zwracają uwagę internauci na stronie fotografa,  nie są zdjęcia, ale szybkość ładowania strony i dane kontaktowe? Zaskakujące, prawda?  Tak wynika z badania przeprowadzonego przez platformę Photoshelter. Jaka powinna wyglądać zatem dobra strona fotografa?

Zapraszam do przestudiowania kolejnej infografiki, z której dowiecie się między innymi:

  • Na jakiejś platformie postawić własną fotograficzną stronę?
  • Jakie elementy powinna posiadać idealna komercyjna witryna fotografa (ślubnego, dziecięcego, reportażowego itp.)?

Profesjonalna strona fotografa (infografika)

 PS: Zapraszam wszystkich na nowy kurs  w Akademii Fotografii Dziecięcej:  „Tworzenie profesjonalnej strony Fotografa (na WordPress)”

[tagline_box backgroundcolor=”” shadow=”yes” shadowopacity=”0.3″ border=”2px” bordercolor=”” highlightposition=”top” link=”http://www.akademia-fotografii-dzieciecej.pl/Zapisy-na-szkolenia.html#79″ linktarget=”_blank” buttoncolor=”” button=”ZAPISZ SIĘ NA KURS” title=”Kurs on line: Tworzenie profesjonalnej strony fotografa” description=”Tworzenie profesjonalnej strony WWW fotografa to kurs przeznaczony dla wszystkich fotografów, którzy chcą od podstaw zbudować własne, profesjonalne portfolio. W trakcie kursu zaprojektujesz profesjonalną stronę fotografa bez zagłębiania się w znajomość języka HTML, PHP i w zasady  kodowania stron. Zbudujesz stronę w oparciu o najpopularniejszy w tym momencie system CMS – WordPress. Poznasz skuteczne sposoby na prezentację swojej oferty w Internecie a także dowiesz się jak promować się w wyszukiwarkach.” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″][/tagline_box]

Katarzyna Biernacka
Katarzyna Biernacka
Certyfikowany trener Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Informatycznych (ECCC) z zakresu modułów: „PI M7 e-Marketing” oraz „PI M9 Grafika dla fotografów”. Właścicielka firmy iMedia Solutions, specjalizującej się w inbound marketingu (prowadzenie blogów firmowych, content marketing) i organizacji szkoleń z zakresu marketingu w internecie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.