• Public Relations w internecie
  • Media relations w internecie

Popraw wizerunek w internecie

Chcesz, żeby artykuły o Twojej firmie pojawiały się w portalach branżowych? Potrzebujesz kogoś, kto zajmie się kompleksowo kontaktem z mediami i publikacją komunikatów prasowych? Zadbaj o swój wizerunek w Internecie.

 

Przed lekturą tekstu musisz sobie uświadomić dwa fakty.

  1. Public relations to nie jest reklamowanie Twojej firmy w Internecie
  2. Public relations to budowanie wizerunku Twoje firmy w Internecie

„Reklama jest tym, co sam mówisz o sobie – public relations jest tym, co mówią o tobie inni”.

 

Podstawowymi i skutecznymi narzędziami public relations w internecie są:

Ale to nie wszystko.  Tak naprawdę każde Twoje działanie w sieci to budowanie marki firmy. Zdawałeś sobie z tego sprawę?

Firma,  która ma dobry public relations to ta, która prowadzi spójną politykę wizerunkową we wszystkich tych kanałach przekazu.

Jak widzisz zakres działań public relations  jest bardzo szeroki i nie sprowadza się jedynie do wysłania komunikatu prasowego do mediów (a z tym najczęściej jest utożsamiany : )).

 

 

Współpracujący z nami copywriterzy pisali artykuły dla:

 

Co zawiera usługa public relations?

Przygotowanie tekstów na stronę firmową

W ramach usługi zostaną przygotowane unikalne treści  na firmową stronę firmy. Profesjonalnie przygotowane i zredagowane treści kształtują pozytywny i spójny wizerunek firmy.

Prowadzenie bloga firmowego

Blog jest najlepszym  narzędziem public relations.  Poprzez odpowiednio przygotowany kontent informacyjny zamieszczany na blogu możesz wpływać na świadomość swoich klientów i budować z nimi pozytywne relacje. Szczegółowe informacje dotyczące prowadzenia bloga firmowego oraz cennik. 

Biuro prasowe on line

Specjalnie wydzielona podstrona witryny firmowej (tzw. press room),  której zadaniem jest publikowanie i rozsyłanie interesujących materiałów i danych o działalności firmy. Press room przygotowywany jest głównie  z myślą o dziennikarzach, którzy wykorzystują informacje  artykułach redakcyjnych.  

Newslettery

Biuletyn w formie elektronicznej  rozsyłany za pomocą poczty elektronicznej
do subskrybentów. Biuletyn może zawierać m.in. ciekawostki dotyczące usług i produktów firmy a także  przydatne poradniki,  z których skorzystać mogą Klienci firmy. 

NPRS

Net PR Synergy (NPRS) to model zarządzania komunikatami PR’owymi
w Internecie polegający na optymalizacji i pozycjonowaniu artykułów związanych z firmą i  mających pozytywny wydźwięk. Dzięki tej metodzie w wynikach wyszukiwania po wpisaniu określonych słów kluczowych  pojawiają się pozytywne opinie i teksty o danej firmie.

Social media

Kreowanie  pozytywnego wizerunku na portalach społecznościowych takich jak Facebook oraz w sferze social media (fora, mikroblogi itp.). Szczegółowe informacje>>

Media relations

…czyli „relacje z mediami”.  Polegają na utrzymywaniu kontaktu z dziennikarzami, dzięki którym w internetowych mediach  pojawiają się informacje o osiągnięciach i dokonaniach firmy.

W ramach usługi wchodzi również:

  • przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych dotyczących firmy i jej produktów
  • obsługa zapytań ze strony mediów

Materiały fotograficzne

Przygotowanie unikatowych materiałów fotograficznych z życia firmy, które wykorzystywane będą w publikacjach dotyczących firmy. Szczegółowe informacje na temat zdjęć biznesowych i kontentu  fotograficznego.  

Ile to kosztuje?

Kliknij

Zamów bezpłatną wycenę

Wyślij do nas formularz. Doradzimy i wycenimy indywidualnie usługę ePR

Kliknij

 

Masz pytania? Wątpliwości?

Napisz do nas i opisz swoją firmę. Podpowiemy Ci, jakie efekty możemy dla Ciebie uzyskać. Szczegóły w dziale Kontakt