Dlaczego trzeba mieć dobre treści na stronie firmowej?

Klient, który trafi na witrynę internetową Twojej firmy chce dostać przejrzystą, konkretną a zarazem wyczerpującą informację na temat Twoich produktów i oferty.

Czy wiesz, że przeciętny internauta (a zatem i Twój klient) potrzebuje jedynie 10 sekund na to, żeby ocenić czy coś na stronie www go zainteresuje czy nie?

To oznacza, że masz tylko 10 sekund na to, żeby przekazać mu najważniejsze informacje o swojej firmie!

A co się stanie, gdy przez te 10 sekund przeczyta nudny, przydługawy tekst o tym

„jak Twoja firma powstała w 200… roku i dynamicznie się od tej pory rozwija”?

Zamknie  okno przeglądarki, uśnie lub…

pójdzie do konkurencji.

Co najbardziej denerwuje Klienta w tekstach na stronie firmowej?*

Brak informacji

65 % konsumentów skarży się, że na stronach internetowych nie może znaleźć podstawowych danych teleadresowych przedsiębiorstwa.

Niezrozumiały język

48% konsumentów uważa, że na stronach firmowych teksty są niezrozumiałe i napisane specjalistycznym językiem, który utrudnia zapoznanie się z ofertą.

Badania pokazują, że...

Konsumenci, którzy na firmowej witrynie WWW nie będą w stanie znaleźć podstawowych informacji na temat przedsiębiorstwa lub spotkają się z treściami nieczytelnymi i niezrozumiałymi

z dużym prawdopodobieństwem nie zdecydują się na korzystanie z jej usług

* wg badania „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC.

Strona internetowa to zazwyczaj pierwszy kontakt potencjalnego klienta z ofertą Twojej firmy.

Aby była skuteczną wizytówką, musisz zdać się na specjalistę w przygotowywaniu dobrych testów użytkowych do Internetu, czyli webwritera.

Jakich treści  na stronie firmowej szuka Klient?

Ceny i cenniki

Aż 85 % klientów szuka informacji na temat cen produktów i usług, które są oferowane.

Zakres oferty

75% konsumentów chce wiedzieć co konkretnie znajduje się w ofercie i jaki jest jej zakres.

Dane kontaktowe

69 proc. osób na witrynie www poszukuje informacji o adresie, numerze telefonu czy adresie e-mail.

Doświadczenie i osiągnięcia

Dla 43% Klientów ważne są również informacje, które potwierdzają doświadczenie firmy w danej dziedzinie.

Rekomendacje i certyfikaty

34% zwraca uwagę na wyróżnienia, certyfikaty i opinie innych klientów, którzy skorzystały z usług danej firmy.

W czym możemy pomóc?

Zajmiemy się kompleksowym przygotowaniem treści na Twoją stronę WWW, które Klient będzie czytał z zainteresowaniem.

Teksty przygotowane przez nas:

  • dotrą z przekazem marketingowym do docelowej grupy Klientów firmy
  • zostały dodatkowo zredagowane pod kątem wybranych przez Ciebie słów kluczowych, czyli zoptymalizowane pod kątem SEO
  • zostaną opatrzone wytycznymi związanymi ze sposobem formatowania oraz umieszczenia na stronie internetowej (format, hiperłącze, tagowanie)

Co zyskasz?

  • Stronę z treściami napisanymi zgodnie z zasadami ortografii, stylistyki i wymogami przygotowania tekstu do Internetu
  • Zadowolonych klientów, którzy na twojej stronie znajdą wszystko to, co niezbędne dla sfinalizowania transakcji
  • Wzmocnienie wizerunku jako profesjonalnej dbającej o klienta (i jego potrzeby!) firmy
  • Poprawę widoczności w wyszukiwarkach, dzięki optymalizacji tekstu pod kątem słów kluczowych

Pytasz o doświadczenie?

Oto lista wybranych portali i firm,  w których znajdują  się nasze treści:

 

Ile kosztują profesjonalne treści na stronę WWW?

Kliknij

Zamów bezpłatną wycenę

Wyślij do nas formularz. Doradzimy i wycenimy indywidualnie usługę

Kliknij

businesswoman with laptop in office

Masz pytania? Wątpliwości?

Napisz do nas i opisz swoją firmę. Podpowiemy Ci, jakie efekty możemy dla Ciebie uzyskać. Szczegóły w dziale Kontakt