Teksty dla e-commerce

W polskim internecie działa ponad 20 000 sklepów internetowych. Pewien procent (mniejszy lub większy) z tej liczby to sklepy sprzedające produkty z tej samej branży co Ty. To twoja konkurencja. Tych sklepów może być 20, 100, a nawet 1000. Każdy z nich chce znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Tak jak ty. Jednym z elementów, które pozwolą ci wskoczyć na wyższe pozycje w SERP i utrzymać się wysoko, są działania on-site SEO w e-sklepie związane z tworzeniem wartościowej i ciekawej treści. Należą do nich m.in. prowadzenie bloga e-sklepu i optymalizacja treści pod SEO, w tym redakcja własnych opisów kategorii i produktów.

Opisy produktów i kategorii dla e-sklepów

Minęły już czasy, w których dla opisu produktu wystarczyło tylko  przekopiować ze strony producenta  informacje techniczne. Teraz, aby wyróżnić się od konkurencji i zyskać Klienta, musisz zadbać o unikalne opisy swojego asortymentu. Własne, samodzielnie zredagowane opisy produktów i opisy kategorii  mają jeszcze jedną zaletę  -

opisy produktów podnoszą wartość strony oczach Google i tym samym wpierają proces  pozycjonowania strony.

Od 2012 roku redagujemy i optymalizujemy treści do sklepów internetowych. W tym czasie tworzyliśmy opisy dla e-sklepów z branż takich jak: moda, obuwie, akcesoria mobilne, wystrój wnętrz, artykuły spożywcze, akcesoria mobilne, dekoracje weselne, artykuły budowlane i remontowe, zegarki i biżuteria czy akcesoria do samoobrony. Opisy produktów przez nas tworzone są:

Niepowtarzalne

Żaden z twoich konkurentów nie będzie miała takiego opisu (no, chyba że skopiuje od Ciebie).

Dopasowane do potrzeb

Styl i długość dostosowana jest do potrzeb klienta i jego sklepu. Średnia długość opisów produktów wynosi ok. 500 znaków ze spacjami. Piszemy teksty dłuższe i krótsze. Niemniej jednak standardem staje się tworzenie opisów coraz dłuższych i obszerniejszych w dane. Google to lubi.

Optymalizowane pod kątem SEO

Dbamy o odpowiednią strukturę treści i zawartość fraz kluczowych tak, aby opisy były dobrze wyszukiwane przez roboty i odpowiednio indeksowane.

Pisane dla klientów a nie wyszukiwarek.

SEO jest ważne, ale ostatecznie liczy się klient i jego potrzeby. Z tego powodu redagujemy teksty tak, aby były atrakcyjne dla internauty, trafiały z przekazem do potencjalnego klienta. Wzbudzały jego zainteresowanie i w efekcie generowały konwersję.

Co otrzymasz w usłudze?

1. Analiza

Analiza asortymentu e-sklepu i konkurencji pod kątem preferowanych słów kluczowych. Usługa dodatkowa, wykonywana w przypadku, gdy klient nie posiada takich danych.

2. Redakcja opisów produktów

Wykonanie unikalnych opisów produktu (i kategorii) odpowiadających na oczekiwania klienta. Opisy redagowane są wg wytycznych Google i uwzględniają niezbędne i pożądane frazy kluczowe, które pomogą w pozycjonowaniu sklepu internetowego.

3. Umieszczenie opisów produktów i kategorii w sklepie.

Na życzenie klienta dokonamy wdrożenia przygotowanych tekstów do sklepu internetowego (Presta Shop i inne).

Prowadzenie bloga w e-sklepie

Uruchomienie bloga e-sklepie to jeden ze skuteczniejszych form zdobywania klientów i pozycji w wyszukiwarkach. Reklama za pomocą bloga ma jeszcze jedna ważną zaletę - działa długofalowo.

Co otrzymasz w usłudze?

Zajmujemy się kompleksowym prowadzeniem blogów przy e- sklepach. Nie ma znaczenia na jakiej platformie jest „postawiony” Twój e-sklep. Dobierzemy optymalne rozwiązanie dla każdego Klienta. Redagujemy bloga sklepowego na każdej platformie:
Po szczegółowe informacje zajrzyj na stronę Prowadzenie bloga firmowego

Oferty do serwisów aukcyjnych (Allegro)

Wstawiasz swoje produkty na Allegro? Zadbaj o odpowiedni wygląd oferty swojego produktu. Pamiętaj: cena i odpowiedni szablon to nie jedyny sposób na to, aby przyciągnąć klienta.

Co otrzymasz w usłudze?

Po analizie dostępnych materiałów (dane o produkcie, konkurencji, klientach) oraz potrzeb firmy otrzymasz:
- projekt oferty produktu/usługi na Allegro (lub inny serwis aukcyjny),
- odpowiednio zredagowany tekst,
- propozycję typografii (rozmieszczenie elementów) oferty w serwisie.

Masz dodatkowe pytania? Wątpliwości?

Napisz do nas i opisz swoją firmę. Podpowiemy Ci, jakie efekty możemy dla Ciebie uzyskać.